Frakt & Retur

Du kan når som helst sende oss eventuelle spørsmål på e-post. Vil du returnere et smykke, sjekke status på sendingen eller bare si hei? Vi er her for å hjelpe deg: henriette@hen.no

Har du kjøpt ditt produkt hos en forhandler og har spørsmål angående retur eller klage, anbefaler vi å ta direkte kontakt med forhandleren/butikken.

Vi svarer vanligvis innen 1-2 dager, men tar det lenger tid, kan du være sikker på at vi jobber med saken.

 

PROBLEMER MED BETALING

Hvis du har problemer med å betale kan du først prøve med et annet kort, browser og device. Ta kontakt hvis dette ikke løser problemet.

 

FRAKT

Når kan jeg forvente å motta varen(e)?

Produktet vil bli sendt innen 2-7 arbeidsdager. Har du bestilt i helgen eller norske fridager, blir pakken sendt neste arbeidsdag. Du vil motta en hyggelig e-post når pakken din er sendt fra lageret vårt.

Kan jeg bestille ekspress levering eller bytte frakt selskap?

Ja, vi tilbyr ekspress levering. Send oss en e-post: henriette@hen.no

 

RETUR OG BYTTE

Hvordan bytter jeg en vare?

Du kan returnere produktet innen 30 dager etter mottatt produkt. Bruk den vedlagte returblanketten og returner produktet i samme eller lignende emballasje som det kom i. Lever på Posten. Har du mistet returblanketten? Send oss en mail på henriette@hen.no, så sender vi deg en ny! Vi vil refundere beløpet så snart vi mottar produktet fra deg.

 

Hvordan bytter jeg et smykke til et annet?

Bruk den vedlagte returblanketten for å returnere produktet. Gjør så en ny ordre for ønsket produkt. Vi refunderer din første ordre så snart vi mottar den.

 

Hvordan klager jeg på et defekt produkt?

Det er vi lei oss for, men ikke fortvil - vi er her for å hjelpe. Send oss en epost med bilder av det defekte produktet sammen med kvittering for kjøp til henriette@hen.no